Három nagyágyú Csizmadia László, Erdősi Mária és Szabó Géza közös alkotásaként „Borturizmus – Bormarketing” címmel jelent meg egy könyv a hazai borászok számára azzal a céllal, hogy a főtevékenység mellett többnyire ösztönösen szervezett turizmusban milyen ötletekkel lehet egy-egy pincészet esetén sikeresebbé tenni a borturizmust!

Előszó a könyvhöz:

„Van egy mondás a boros szakmában, miszerint „hogy lesz valaki milliomos borász, úgy hogy előtte milliárdos volt”. Mint minden bölcselkedésben, ebben is van igazság és van egy jókora adag túlzás. Minden borász álma, hogy híres legyen a pincéje, borait kitüntetett figyelembe részesítsék a fogyasztók, és nem utolsó sorban a borászkodásból származó jövedelme megélhetést biztosítson a vállalkozásában dolgozó munkatársaknak és magának a borász családjának.

Azonban a szép álmokra gyakran vetíti árnyékát a gazdálkodás nehézségeiből adódó bizonytalanság. A borász, aki gyakran egy személyben a pincészet tulajdonosa is, nem érthet mindenhez, de ha ért is, a nap neki is 24 órából áll.

A feladatokat meg kell osztani, és akkor van esély a fejlődésre, ha a feladatokat kompetens személyekre bízzák.Egyre több pincében ma már nem csak borkészítés a főtevékenység, hanem a pincékbe érkező vendégek fogadása, a minél érdekesebb, egyedibb borturisztikai programok összeállítása.

Ez a könyv nem a klasszikus értelemben vett tankönyv, sokkal inkább a borturizmushoz kapcsolódó témakörök rendszerzése, gondolatok és ötletek felsorolása. A célja az, hogy gyakorlati megoldás javaslataival segítse a borászok, borászatok munkáját.”